Renunţarea la cumpărare!

Politici generale:

Consumatorul are dreptul să renunţe la cumpărare în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Nu avem posibilitatea de a prelua colete cu ramburs.

Rambursarea sumelor se va face în cel mult 30 de zile de la data denunţării contractului de către consumator. Returnarea banilor se poate efectua în următoarele condiţii: Produsele cumpărate pot fi returnate doar în ambalajul original, fără a fi deteriorate, în termen de 10 zile de la primire. Costul de transport al produsului, atât de livrare cât şi de retur, va fi suportat de către client. Produsul poate fi returnat numai dacă este în condiţii perfecte (inclusiv ambalajul) şi nu prezintă semne de uzură. Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca si nou, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fără i se soluţiona răscumpărarea. Aceste dispozitii se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achiziţionării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta. Clientul nu are dreptul să opteze decât o singură dată pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile art 4 alin.1 lit b) din O.G. 130/2000.

Renunţarea la cumpărare în mod repetat va putea fi considerată un abuz.

Cum returnez produsul?

Pentru ca Simplo.ro este o Piata Online in care vand mai multi partenri, returnarea produsului se va face direct catre Firma de la care ati achizitionat produsul astfel:

1. Mergeti in pagina produsului;
2. Dati click pe tabul “Transoprt” pentru a vizualiza politica de retur a partenerului Simplo.ro (Firma care v-a vandut produsul);
3. Dati click pe tabul “Partener” apoi pe numele firmei pentru a afla datele de contact ale acesteia.

 

Vezi exemplu in tutorialul video adaugat mai jos:

COSUL DE CUMPARATURI

close