Termene si conditii generale

Accesarea si vizitarea Website-ului Simplo.ro, inregistrarea unui cont pe Website si/sau folosirea serviciilor de publicare pe Website de anunturi pentru vanzarea de bunuri sau servicii inseamna acceptarea in totalitate si neconditionata a acestor conditii de utilizare precum si a celorlalte norme din documentele publicate pe site.

Prin acordul dvs. referitor la aceste norme, dumneavoastra declarati si garantati ca aveti 18 ani si capacitate deplina de exercitiu sau, in cazul unei persoane juridice, sunteti o societate inmatriculata si functionand in conformitate cu legile din Romania, iar reprezentantii dvs. sunt in mod valabil autorizati sa exprime acordul dvs. legal cu privire la accesarea, vizitarea sau utilizarea in orice alt mod a Website-ul si/sau a Serviciilor.

Simplo isi rezerva dreptul de a modifica sau de a actualiza oricand unilateral Conditiile de utilizare si celalalte documente cu acelasi scop. Puteti accesa aceste documente oricand la adresa: ……

Daca nu stergeti contul inregistrat pe Website, inseamna ca v-ati exprimat acordul legal cu privire la modificarea tuturor conditiilor de utilizare. Daca nu sunteti de acord cu modificarile propuse, singura optiune pe care o aveti este sa stergeti contul inregistrat pe Website sau sa nu mai accesati, sa vizitati sau sa utilizati, in orice mod, Website-ul.

1. INTELESUL UNOR TERMENI

Simplo – Web Media Concept S.R.L., persoana juridica romana, cu sediul in Bucuresti, Splaiul Independentei, nr. 273, corp 1, Etaj 3, numar inregistrare in Registrul Comertului  J40/11188/2011, C.I.F. 29117735.

Site – magazinul online gazduit la adresa web www.Simplo.ro si subdomeniile acestuia. Site-urile si/sau paginile de internet ori alte componente ale acestora ce apartin unor terti si care sunt accesate de catre Utilizatori ca urmare a legaturilor sau trimiterilor disponibile pe site-ul www.olx.ro nu fac obiectul si nici nu intra in sfera acestei definitii.

Client – poate fi orice persoana fizica cu varsta de peste 16 ani sau persoana juridica care are sau obtine acces la Continut, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Simplo (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre Simplo si acesta.

Continut – reprezinta:

  • – toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
  • – orice informatie transmisa prin intermediul platformei Site-ului sau prin intermediul mijloacelor de comunicare cu Simplo (e-mail, telefon, etc.).

Vanzator – Simplo sau orice partener din Simplo MarketPlace

Simplo MarketPlace – sectiunea din Site dedicata vanzarii de produse si/sau servicii.

Cumparator – poate fi orice persoana fizica cu varsta de peste 16 ani sau orice persoana/entitate juridica ce efectueaza o Comanda pe Site.

Utilizator – orice persoana fizica cu varsta de peste 16 ani sau persoana juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, sau prin finalizarea Comenzii si-a dat acordul cu privire la clauzele de utilizare ale site-ului din sectiunea Termene si Conditii Generale.

Nickname – pseudonim prin care un anumit Utilizator/Client/Cumparator care detine un Cont poate adauga Continut pe Site. Nickname-ul este asociat informatiilor din Site ale Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului sub denumirea de “Nume Utilizator”.

Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, etc.). Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea Contului si la completarea si finalizarea Comenzii sunt corecte, complete si actuale.

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului, intentia sa de a achizitiona Bunuri si/sau Servicii de pe Site.

Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu listat pe Site spre vanzare, inclusiv produsele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.

Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.

Favorite – sectiune din Cont care permite Cumparatorului/Utilizatorului sa isi creeze Liste cu Bunuri si Servicii pe care doreste sa le urmareasca in vederea unei eventuale achizitii. In acest sens, Cumparatorul poate primi Comunicari Comerciale cu privire la Bunuri/Servicii din partea Vanzatorului.

Lista – sectiunea din Favorite in care Cumparatorul/Utilizatorul poate adauga Bunuri sau Servicii pe care doreste sa le urmareasca in vederea unei eventuale achizitii si pe care, ulterior, le poate sterge sau le poate adauga in cosul de cumparaturi („Cosul meu”).

Listele pot fi:

  • Publice: orice Client/Cumparator/Utilizator poate vizualiza Lista Cumparatorului/Utilizatorului in cazul in care acesta a distribuit-o pe retelele de socializare (Facebook, Twitter si Google+) Listele sunt publice, iar Cumparatorul/Utilizatorul are posibilitatea de a le seta ca private oricand, direct din Contul sau, sectiunea Favorite;
  • Private: acestea pot fi vizualizate numai de titularul Contului. Cumparatorul/Utilizatorul are posibilitatea de a le seta ca si publice oricand, direct din Contul sau, sectiunea Favorite.

Cosul meu – sectiune din Site/Cont care permite Cumparatorului/Utilizatorului sa adauge Bunuri sau Servicii pe care doreste sa le achizitioneze. In cazul in care Bunurile sau Serviciile nu sunt achizitionate la momentul adaugarii, Cumparatorul/Utilizatorul va beneficia de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Bunurilor si Serviciilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.

Campanie – actiunea de prezentare in scop comercial, a unui numar finit de Bunuri si/sau Servicii cu stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.

Review – o evaluare scrisa a detinatorului sau beneficiarului unui Bun sau Serviciu, redactata pe baza experientei personale. Astfel, beneficiarul poate spune daca Bunul sau Serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.

Rating –gradul de satisfactie a unui Utilizator/Client/Cumparator fata de un produs. Se exprima sub forma de stele, de la o stea, la cinci stele. El va fi asociat intotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumparator asupra aceluiasi Bun sau Serviciu.

Comentariu – apreciere sau observatie cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.

Document – prezentele Termene si Conditii Generale.

Comunicari Comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.)  continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la Bunuri si Servicii adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” sau sectiunea  “Cont/Favorite” precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie.

Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.

2. DOCUMENTE CONTRACTUALE

2.1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

2.2. Notificarea pe care Cumparatorul o primeste dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

2.3. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda, pentru motive justificate. Acesta va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii daca va proceda in acest mod.

2.4. Contractul dintre Vanzator si Cumparator se considera incheiat in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.

2.5. Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului. In completarea acestuia vine certificatul de garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achizitionate, acolo unde este cazul.

3. REGULAMENT DE VANZARE ONLINE

3.1. Orice Utilizator/Cumparator are acces in vederea plasarii unei comenzi.

Simplo isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Utilizatorului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Utilizatorului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Simplo. In vederea aflarii motivelor pentru care aceste masuri au fost luate, Utilizatorul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al Simplo.

3.2. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

3.3 In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare provenit din partea unei retele de internet, Simplo isi rezerva dreptul de a cere Utilizatorilor/Cumparatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vedere protejarii informatiei din cadrul Site-ului.

3.4. Simplo poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care Simplo are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

3.5. Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.

3.6. In conditiile prevazute de lege, pretul Bunurilor electronice afisat pe Site, include Taxa de timbru verde. In cazul in care Utilizatorul/Cumparatorul solicita detalii cu privire la suma exacta adaugata la pretul Bunului, acesta va contacta Vanzatorul care a postat Bunul in cauza.

3.7. Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini/video/prezentari/texte/etc.) sunt utilizate exclusiv cu titlu de prezentare si nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului.

3.8. Dupa achizitionarea unui Bun sau Serviciu, Cumparatorului i se va solicita inscrierea unui Review legat de Bunul sau Serviciul achizitionat. Solicitarea va fi transmisa catre adresa de email furnizata de catre Cumparator.

4. CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

4.1. Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

5. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA

5.1. Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a Simplo, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).

5.2. Clientului/Cumparatorului/Utilizatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de Simplo, includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al Simplo asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al Simplo.

5.3. Orice Continut la care Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care Continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre Simplo si acesta, si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea Simplo cu referire la acel Continut.

5.4. Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul poate copia, transfera si/sau utiliza Continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile Documentului.

5.5. In cazul in care Simplo confera Clientului/Cumparatorului/Utilizatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea Simplo pentru respectivul Client/Cumparator/Utilizator sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.

5.6. Niciun Continut transmis catre Client/ Utilizator/Cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea Simplo si/sau al angajatului/prepusului Simplo care a mijlocit transferul de Continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.

5.7. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

6. COMANDA

6.1. Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi si finalizand Comanda. Un Bun si/sau un Serviciu adaugat in cos este disponibil spre achizitie daca exista stoc disponibil pentru aceasta. Prin adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, fara a finaliza Comanda, nu se inregistreaza o comanda, si nici nu se rezerva automat Bunul/Serviciul.

6.2. Prin finalizarea Comenzii, Clientul/Cumparatorul admite ca toate datele furnizate de acesta, sunt corecte, complete si reale la data plasarii Comenzii. Totodata consimte si cu privire la prezentele Termene si Conditii Generale.

6.3. Prin finalizarea Comenzii, Clientul/Cumparatorul este de accord ca Vanzatorul sa il contacteze, prin orice mijloc agreat de Vanzator, atunci cand considera ca este necesara contactarea Clientului/Cumparatorului.

6.4. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Client/Cumparator, cu o notificare prealabila adresata Clientului/Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta si fara ca vreo parte sa poata pretinde celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

6.4.1. datele furnizate de catre Client/Cumparator pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

6.4.2. bunurile/serviciile nu sunt in stoc.

6.5. Clientul/Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

  • – ziua în care Clientul/Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Clientul/Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat;
  • – ziua în care Clientul/Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.

6.6. In cazul in care Clientul/Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea contacta Vanzatorul in vederea stabilirii modalitatii de retur.

6.7. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. Suma platita de catre cumparator va fi returnata dupa cum urmeaza: pentru Comenzile achitate ramburs -> prin restituirea contravalorii produsului in contul bancar transmis de client, in termen de maxim 14 zile de la receptionarea bunului.

6.8. Daca Bunul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (ambalaj deschis, accesorii lipsa, Bunul este deteriorat, etc.), returul va fi refuzat si vom reexpedia Bunul catre Cumparator, cheltuielile de livrare fiind suportate de catre acesta.

Situatia Bunurilor returnate

Deoarece, în cazul vânzărilor la distanță Cumparatorul nu are posibilitatea de a verifica Bunurile înainte de încheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage din contract. Din același motiv, Cumparatorului i se permite să testeze și să verifice Bunurile pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a Bunurilor.

Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a Bunurilor, Cumparatorul trebuie să le manipuleze și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real. De exemplu: Cumparatorul trebuie doar să probeze un articol de îmbrăcăminte, nu să îl poarte la diverse ocazii.

Cumparatorul este responsabil pentru diminuarea valorii Bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării Bunurilor.

In cazul in care Cumparatorul își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat Bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a acestora, Cumparatorul  este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii Bunurilor.

Accesoriile (manuale de utilizare, CD-uri, cabluri etc.) aflate în cutia Bunului precum și ambalajul original al acestuia fac parte integrantă din Bun. Ca urmare, Cumparatorul are obligatia atunci cand isi exercita dreptul de retragere din contract sa il returneze in ambalajul original nedeteriorat, protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile acestuia.

Bunurile returnate ce prezinta urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.) sau care nu respecta conditiile de mai sus, nu se accepta retur.

Orice diminuare a valorii Bunurilor rezultata din manipularea acestora altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării Bunurilor este in responsabilitatea Cumparatorului.

6.10. Vanzatorul va informa Clientul/Cumparatorul in cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat.

6.11. Disponibilitatea unui Bun va fi afisata in Site dupa cum urmeaza:

  • “in stoc” – avem mai mult de 3 bucati in stocul Simplo
  • “stoc limitat” – avem mai putin de 3 bucati in stocul Simplo
  • “in stoc furnizor” – Bunul nu este disponibil in stocul Simplo. Daca inregistrezi o Comanda pentru un Bun care are in dreptul lui “in stoc furnizor”, unul dintre consultantii nostri de vanzari te va contacta in cel mai scurt timp ca sa iti comunice disponibilitatea Bunului.
  • “la comanda” – Bunul nu este disponibil in stocul Simplo si pentru moment nu avem informatii despre disponibilitatea acestuia in stocul furnizorului. Dar, daca inregistrezi o Comanda pentru un Bun care are in dreptul lui “la comanda”, unul dintre consultantii nostri de vanzari va verifica disponibilitatea produsului in stocul furnizorului si te va contacta ca sa iti comunice disponibilitatea Bunului.
  • “precomanda” – Bunul nu este disponibil in stocul Simplo si nici in stocul furnizorului. Dar, daca inregistrezi o comanda pentru un Bun care are in dreptul lui “precomanda”, unul dintre consultantii nostri de vanzari va verifica termenul de aprovizionare al furnizorului si te va contacta ca sa iti comunice disponibilitatea Bunului.
  • “stoc epuizat” – Bunul nu mai este disponibil in stocul Simplo
  • “momentan indisponibil” – momentan nu putem procura Bunul pentru ca nu se gaseste in stocul furnizorului.

7. BUNURI/SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE

7.1. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:

7.1.1. contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vanzator;

7.1.2. furnizarea de Bunuri si/sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vanzatorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

7.1.3. furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;

7.1.4. furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

7.1.5. furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumparator;

7.1.6. furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

7.1.7. furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii Contractului, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 (treizeci) de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care Vanzatorul nu le poate controla;

7.1.8. contractele în cazul cărora Cumparatorul a solicitat în mod special Vanzatorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, Vanzatorul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de Cumparator sau furnizează alte Bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;

7.1.9. furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;

7.1.10. furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;

7.1.11. furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere;

7.1.12. Bunuri specifice unei anumite perioade din an (sarbatori de iarna, articole de sezon, etc.).

8. CONFIDENTIALITATE

8.1. Simplo va pastra confidentialitatea informatiilor pe care le furnizati. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile mentionate in prezentul Document.

8.2. Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

8.3. Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui Site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste informatii, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului. Simplo nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.

9. COMUNICARI COMERCIALE

9.1. Cumparatorul/Utilizatorul/Clientul isi poate modifica in orice moment optiunea cu privire la acordul dat Vanzatorului pentru Comunicarile Comerciale continand informatii generale si tematice inclusiv informatii cu privire la oferte sau promotii, dupa cum urmeaza:

9.1.2. prin modificarea setarilor din Cont la sectiunea “Abonarile mele”;

9.1.3. prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in Comunicarile Comerciale primite de la Vanzator; sau

9.1.4. prin contactarea Vanzatorului.

9.2. Prin adaugarea de Bunuri sau Servicii in sectiunea din Cont:

Cosul meu”, Vanzatorul va transmite Cumparatorului/Utilizatorului Comunicari Comerciale cu privire la:

  • – modificarea pretului Bunurilor sau Serviciilor adaugate in sectiunea “Cosul meu”,
  • – recomandari de Bunuri sau Serviciilor similare cu cele adaugate in sectiunea “Cosul meu”,
  • – existenta Bunurilor sau Serviciilor in sectiunea “Cosul meu”, si
  • – disponibilitatea stocului de Bunuri sau Serviciilor adaugate in sectiunea “Cosul meu”.

Favorite”, Vanzatorul va transmite Cumparatorului/Utilizatorului Comunicari Comerciale cu privire la:

  • – modificarea pretului Bunurilor sau Serviciilor adaugate in sectiunea “Favorite”,
  • – recomandari de Bunuri sau Servicii similar cu cele adaugate in sectiunea “Favorite”, si
  • – disponibilitatea stocului sau Serviciilor/Bunurilor adaugate in sectiunea “Favorite”.

9.3. In urma achizitionarii unui Bun sau Serviciu, Vanzatorul va transmite Cumparatorului/Utilizatorului Comunicari Comerciale cu privire la sugestii de Bunuri sau Servicii recomandate a fi utilizate impreuna cu Bunul sau Serviciul achizitionat.

9.4. In orice moment, Clientul/Utilizatorul se poate dezabona de la Comunicarile Comerciale mentionate la punctul 9.3. de mai sus  prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in mesajele comerciale primite de la Simplo sau prin contactarea Simplo in acest sens.

9.5. Vom folosi datele dvs. in vederea imbunatatirii ofertei de Bunuri si Servicii si a experientei de cumparare si pentru efectuarea de cercetari de piata si sondaje de opinie. Informatiile obtinute in urma acestor cercetari de piata si a sondajelor de opinie nu vor fi utilizate in scopuri publicitare ci doar in cele mentionate mai sus. Puteti obiecta la utilizarea datelor in scopuri de cercetare de piata si sondaje de opinie in orice moment prin contactarea Simplo.

10. FACTURARE – PLATA 

10.1. Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.Simplo.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.

10.2. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform legislatiei in vigoare.

10.3. Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de Simplo, cu exceptia Bunurilor si/sau Serviciilor vandute de partenerii Simplo MarketPlace, precum şi pentru orice alte plati aferente Comenzii, in format electronic, prin adaugarea facturii in Contul Cumparatorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau sau in Comanda.

10.4. Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont, pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii.

10.5. Astfel, Cumparatorul, accesand Contul sau, va detine o evidenta a facturilor emise de Simplo, putandu-le salva si arhiva la randul sau in orice moment si in orice modalitate pe care o doreste.

10.6. Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin adaugarea acestora de catre Simplo in Contul sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata.

11. LIVRAREA BUNURILOR

11.1. Vei regasi conditiile de livrare a Bunurilor si Serviciilor vandute de catre Simplo in sectiunea Livrare comenzi.

Urmarirea comenzii tale

Dupa ce ai inregistrat comanda, poti urmari statusul acesteia din contul tau de client, in sectiunea “Comenzile mele”.

Modificare sau anulare comanda

Posibilitatea anularii unei comenzi sau livrari este disponibila in contul tau de client, sectiunea „Comenzile mele”.

In cazul in care anularea nu mai este posibila din cont, daca te-ai razgandit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poti anunta cat mai repede la numarul de telefon situat in campul ”Partener” situat in partea de jos a produsului expus pe platform. Colegii nostri vor face tot posibilul sa iti modifice sau anuleze comanda.

Livrare prin curier

Livrarea produselor de dimensiuni normale vandute de Simplo:

Livrarea este gratuita doar pentru produsele setate astfel de catre Partenerii nostrii prin intermediul platformei Simplo.

Pentru localitatile din afara retelei de curierat, costul livrarii difera in functie de zona geografica si consta in Taxa pe regiune + Taxa pe zona. Aceste taxe pot fi consultate pe site-ul curierului.

Costul si conditiile de livrare pentru produsele vandute de partenerii Simplo Shop sunt afisate in pagina fiecarui partener – o poti accesa apasand pe numele acestuia, afisat in pagina produsului.

11.2. Vei regasi conditiile de livrare a Bunurilor si Serviciilor vandute de catre partenerii Simplo Shop in sectiunea Simplo MarketPlace.

Modalitati de livrare pentru produsele vandute de partenerii Simplo MarketPlace

Unele produse existente pe site sunt vandute de catre partenerii nostri din MarketPlace. Aceste produse sunt livrate direct de catre partener, prin curier rapid, fie catre client. Costul si conditiile de livrare sunt afisate pe pagina partenerului – o poti accesa apasand pe numele acestuia, afisat in pagina produsului.

Daca intr-o comanda ai atat produse Simplo, cat si produse vandute de un partener Simplo MarketPlace, acestea vor fi livrate separat – produsele Simplo vor fi livrate de catre unul dintre curierii cu care avem contract, iar produsele partenerului vor fi livrate de catre curierul cu care lucreaza acesta.

11.2. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

11.3. Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.

12. GARANTII

12.1. Toate Bunurile comercializate de catre Simplo sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

12.2. In cazul Bunurilor vandute si livrate de Simplo prin partenerii Simplo MarketPlace, Cumparatorul va primi la livrare (pentru fiecare Bun care beneficiaza de garantie) un certificat de garantie cu toate detaliile centrului de service care asigura reparatiile pe durata termenului de garantie. Garantia Bunurilor achizitionate prin intermediul Simplo de la partenerii Simplo MarketPlace este asigurata de catre service-ul autorizat mentionat pe certificatul de garantie aferent Bunului sau de catre Vanzator.

13. TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR

13.1. Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).

14. RASPUNDERE

14.1. Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si, in niciun caz, pentru pierderea acestora.

14.2. Prin crearea si utilizarea Contului, Utilizatorul/ Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.

14.3. Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenele si Conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este expusa in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.

14.4. Vanzatorul isi rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic Termenele si Conditiile Site-ului pentru a reflecta orice modificări ale modului si conditiilor de functionare a Site-ului sau orice modificări ale dispozitiilor legale. Documentul este opozabil Clientilor / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la momentul afisarii in Site.  În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe Site versiunea modificată a Documentului, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestui Document.

SCRIEREA DE REVIEW-URI, COMENTARII, INTREBARI SI RASPUNSURI

15.1. Scrierea de Review-uri, Comentarii, Intrebari si Raspunsuri se poate face, de catre Utilizatori/Clienti/Cumparatori, in sectiunile “Intrebarile si raspunsurile clientilor” si “Review-uri”. Informatiile inscrise pot fi atat pozitive, cat si negative si se vor referi la caracteristicile si modul de folosire al unui produs sau serviciu.

15.2. In momentul inregistrarii unui anumit Review/Comentariu/Intrebare/Raspuns pe Site, Utilizatorii/Clientii/Cumparatorii acorda Vanzatorului o licenta neexclusiva, perpetuua, irevocabila, nelimitata teritorial si dau dreptul Vanzatorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest continut.

15.3. In momentul inscrierii de Review/Comentariu/Intrebare/Raspuns in sectiunile mentionate, fiecare Utilizator/Client/Cumparator, se angajeaza sa respecte urmatoarele reguli:

–    sa faca referiri doar la caracteristicile si/sau modul de utilizare al unui anumit produs sau serviciu, evitand informatii legate de aspecte ce se pot schimba (pret sau oferte promotionale) sau informatii care tin de modul desfasurarii Comenzii;

–    sa foloseasca doar limba romana. Sunt permise si cuvintele sau expresiile care, desi nu sunt considerate romanesti, sunt de larga utilizare in toate mediile referitoare la domeniul respectiv (ex.: mouse, notebook, plug and play);

–    sa utilizeze un limbaj corespunzator, neofensator, fara termeni care pot jigni sau afecta oricare alt Utilizator/Client/Cumparator;

–    sa se asigure de incadrarea corecta a continutului introdus pe Site astfel: orice Intrebare va fi inscrisa in sectiunea “Intrebarile si raspunsurile clientilor”, si orice Review va fi inscris in sectiunea “Review-uri”;

–    sa se asigure ca informatiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neinselatoare si in conformitate cu legile aplicabile, respectand astfel inclusiv drepturile altor parti, drepturile de autor, de marca comerciala, de licenta sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;

–    sa foloseasca aceasta facilitate doar pentru a comunica sau a obtine detalii suplimentare referitoare la un anumit produs sau serviciu de pe Site fara a face referire catre alte firme ce promoveaza vanzarea si cumpararea de produse sau servicii;

–     sa nu furnizeze sau sa solicite, in niciun mod si in nicio masura, date personale (detaliile de contact, informatii despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume si/sau prenume etc.) sau orice alta informatie care poate determina dezvaluirea acestor date personale;

–     sa nu inscrie informatii si/sau detalii despre URL-uri (legaturi) din alte site-uri comerciale ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca si Vanzatorul;

–    sa nu incerce fraudarea serviciilor puse la dispozitie de catre Vanzator sau sa inscrie Review-uri/Comentarii/Intrebari/Raspunsuri care sa contina materiale de natura publicitara;

–     sa nu utilizeze Review-ul/Comentariul/Intrebarea/Raspunsul ca mijloc de comunicare cu Vanzatorul, in acest sens se vor folosi datele de contact ale Vanzatorului inscrise pe Site.

15.4. In momentul inscrierii unui Review, pe langa o evaluare realista, Utilizatorul/Clientul/Cumparatorul va adauga si un Rating relevant pentru produsul sau serviciul aferent. Review-urile, impreuna cu Rating-urile corespunzatoare lor, vor influenta Rating-ul general al produsului sau serviciului, numar care apare intre paranteze langa titlul acestora. Astfel, un Review insotit de un Rating mare duce la o crestere a Rating-ului general, iar un Review insotit de un Rating mic duce la o scadere a Rating-ului general.

Utilizatorii/Clientii/Cumparatorii ce inscriu Review-uri la care ataseaza fisiere foto sau video vor respecta urmatoarele reguli:

–    fisierele incarcate vor contine imagini si/sau videoclipuri care se refera la produsul sau serviciul pentru care se scrie Review-ul, asigurandu-se ca fisierele incarcate respecta drepturile de autor;

–    fisierele incarcate nu vor contine violenta, continut pentru adulti, limbaj licentios sau alt continut care ofenseaza o persoana/un grup pe baza rasei sau a originii etnice, a religiei, a handicapului, a sexului, a varstei, a statutului de veteran,  a orientarii sexuale sau politice;

–    fisierele incarcate nu vor contine informatii legate de alte persoane;

–    fisierele incarcate nu vor contine URL-uri sau watermark-uri catre site-uri ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca Vanzatorul.

15.5. Cand un Review/Comentariu/Intrebare sau Raspuns este semnalat de catre un Utilizator/Client/Cumparator ca avand un continut inadecvat, dintr-o perspectiva strict subiectiva, acest continut este examinat cu atentie de catre Vanzator pentru a determina daca incalca Termenele si Conditiile Site-ului. Textele, fotografiile sau videoclipurile introduse sunt eliminate din Site numai dupa examinarea acestora de catre Vanzator.

15.6. In cazul in care Vanzatorul constata incalcarea Termenelor si Conditiilor in mod repetat, acesta isi rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului de a inscrie Review-uri/Comentarii/Intrebari sau Raspunsuri in sectiunile “Intrebari si raspunsuri ale clientilor” si “Review-uri”.

Pentru sesizari sau reclamatii legate de Bunul si/sau Serviciul achizitionat, Cumparatorii au la dispozitie adresele de posta electronica de la sectiunea contact. Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor sau sesizarilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora.

16. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

16.1. Va rugam sa vizualizati Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, ce face parte din prezentul Document.

17. FOLOSIREA COOKIE-URILOR

17.1. Va rugam sa vizualizati Politica de Cookies, care face parte din prezentul Document.

18. FORTA MAJORA

18.1. Nici una dintre parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

18.2.  Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte despagubiri/daune-interese.

19. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

19.1. Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Vanzator si Utilizatori / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti.

20. INFORMATII PRIVIND DEEE

20.1. Deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) pot contine substante periculoase ce au un impact negativ asupra mediului si sanatatii umane in cazul in care nu sunt colectate separat.

Avand in vedere prevederile OUG 195/2005 – referitoare la protectia mediului si O.U.G. 5/2015 privind deseurile de echipamente electrice si electronice, clientii vor avea in vedere urmatoarele:

20.1.1. cumparatorii au obligatia de a nu elimina deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) ca deseuri municipale nesortate si de a colecta separat aceste DEEE;

20.2. Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu o cruce.

20.3. Aceasta pictograma indica faptul ca DEEE nu trebuie amestecate cu deseuri menajere si ca acestea fac obiectul unei colectari separate.

COSUL DE CUMPARATURI

close
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com